Wat gebeurt er na mijn online aanvraag en bestelling?

Inhoudsopgave

Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen gaan we je gegevens controleren zoals je BTW ID nummer en je iban.

Als je gegevens niet juist zijn of gegevens ontbreken dan vragen we je per mail om de gegevens aan te vullen en te verbeteren.

Als je gegevens en de bijlagen in orde zijn dan mailen we je de overeenkomst met de betaalverwerker (Sepay, Paynt of Worldline) die je dan getekend terug moet mailen. Bij de Tap to Pay oplossing kan je de overeenkomst digitaal ondertekenen.

Na ontvangst van de getekende overeenkomst gaat de betaalverwerker je aanvraag beoordelen en goedkeuren.

Na goedkeuring ontvang je binnen enkele dagen je bestelde pinoplossing per post met instructies en bij Tap-to-Pay een mail met je activatie gegevens.

Na een korte installatie kan je dan direct kaartbetalingen accepteren van je klant.

Is je vraag opgelost?

Vraag stellen?

Kan je jouw vraag niet vinden via de zoekfunctie of in onze kennisbank?
Stuur je vraag naar info@pinmobile.nl of gebruik het onderstaande support formulier.
We proberen je altijd binnen 1 werkdag te antwoorden.

"" geeft vereiste velden aan