Bij elke pinoplossing van Pinmobile krijg je een gratis online account waarin je je transacties, kosten en uitbetalingen kan nakijken. Dit wordt geregeld door de partij die je transacties verwerkt zoals Sepay, Worldline en Paynt. Klik hieronder op het pinapparaat dat je gebruikt en volg de instructies voor je online inzage.
Je hebt kort na je aanvraag een aparte mail ontvangen van Sepay met daarin je gebruikersnaam en wachtwoord. Via de onderstaande knop kan je inloggen op je Sepay omgeving en je transacties inzien.
Heb je geen e-mail ontvangen?
Stuur dan een mail naar info@pinmobile.nl en geeft aan dat je toegang wil tot je online omgeving bij Sepay en meld daarbij altijd je bedrijfsnaam. Wij zullen dan je inlog gegevens opvragen. Dit is meestal binnen 1 werkdag geregeld.
Je hebt kort na je aanvraag een aparte mail ontvangen van Sepay met daarin je gebruikersnaam en wachtwoord. Via de onderstaande knop kan je inloggen op je Sepay omgeving en je transacties inzien.
Heb je geen e-mail ontvangen?
Stuur dan een mail naar info@pinmobile.nl en geeft aan dat je toegang wil tot je online omgeving bij Sepay en meld daarbij altijd je bedrijfsnaam. Wij zullen dan je inlog gegevens opvragen. Dit is meestal binnen 1 werkdag geregeld.
Heb je al een registratie gedaan? Ga dan direct naar je eigen account via onderstaande knop.
Na inlog ga je naar transacties in de menu balk en daarna kies je voor International brands. Je kan maximaal een periode van 1 maand selecteren en maximaal 12 maanden terug kijken.
Na het draaien van je rapport kan je deze exporteren naar Excel of er een pdf van maken.
Belangrijk:
Extranet werkt het beste met de browsers van Chrome of Firefox.
Om online inzage te krijgen in je transacties moet je eerst registreren via de onderstaande knop. Hierdoor kom je op de registratie pagina van het extranet van Worldline waarmee je de aanvraag doet. Dit is in de meeste gevallen binnen 1 werkdag geregeld. Extranet werkt het beste met de browsers van Chrome of Firefox.
Stap 1:
Vul alle velden met een * in. Bij identificatie kies je UID en in het veld erachter vul je het UID nummer in. Dat nummer staat in je Xengo app onder voorkeuren en hebben we je eerder per mail toegezonden. Klanten met 1 code voor TID en UID vullen het nummer in zonder nul.
Het wachtwoord kies je zelf en moet minimaal 10 tekens bevatten met minimaal een hoofdletter, kleine letter en een teken;
Stap 2:
Stuur de aanvraag in en je ontvangt een mailtje ter bevestiging van je aanvraag;
Stap 3:
Wij keuren je account goed en je ontvangt weer een mailtje van ons met de bevestiging.
Bij aanvang heb je een aparte mail ontvangen van Emerchant Pay met je inlog gegevens voor je online account. Klik op onderstaande knop om in te loggen.
Heb je geen e-mail ontvangen?
Stuur dan een mail naar info@pinmobile.nl en geeft aan dat je toegang wil tot je online omgeving bij Emerchant Pay en meld daarbij altijd je bedrijfsnaam. Wij zullen dan je inlog gegevens opvragen. Dit is meestal binnen 1 werkdag geregeld.
Je hebt kort na je aanvraag een mail ontvangen van Paynt met daarin je gebruikersnaam en wachtwoord. Via onderstaande link kan je inloggen op je Paynt omgeving en je transacties inzien:
Heb je geen e-mail ontvangen?
Stuur dan een mail naar info@pinmobile.nl en geeft aan dat je toegang wil tot je online omgeving bij Paynt en meld daarbij altijd je bedrijfsnaam. Wij zullen dan je inlog gegevens opvragen. Dit is meestal binnen 1 werkdag geregeld.